Co wybrać… czyli jakie torby będą najlepsze dla Twojej firmy

Firmowe reklamówki są już standardem w niemal każdym sklepie. Rozdawane bądź sprzedawane torby świadczą o tym, że dany sprzedawca dba o swoich klientów. Dlatego też warto zdecydować się na produkty, które wytrzymają ciężar zakupów, ale jednocześnie wyróżnią się atrakcyjnym nadrukiem, który przyciągnie wzrok innych, promując Twój sklep lub piekarnię.

Na rynku worków foliowych dostępna jest niezliczona ilość rozmiarów i wzorów produktów. Jak więc wybrać odpowiedni model, który z powodzeniem sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie? Skorzystaj z porad eksperta! Jako producent torebek foliowych w różnych wariantach przedstawiamy kilka wskazówek, które pomogą Ci wybrać najlepszy artykuł.

 

Najważniejszą kwestią w tym zakresie jest branża, w której działasz. Jeśli zastanowisz się, do kogo kierujesz swoje usługi i jakie produkty sprzedajesz, będzie Ci zdecydowanie łatwiej podjąć decyzję. Przykładowo: jeśli prowadzisz drogerię, w której asortyment stanowią niewielkie produkty – szampony, dezodoranty czy kremy, warto zastosować torebki typu „marketki”. Są one niewielkie, a szeroka możliwość konfiguracji pozwala wykonać na całej ich powierzchni nadruk, promujący Twoją firmę lub kosmetyki, stanowiące główną grupę produktową Twojej firmy.

 

Jeżeli natomiast jesteś właścicielem sklepu obuwniczego, w takim wypadku najlepszym wyborem będą torby, zdolne pomieścić zarówno niewielkie opakowanie bucików dziecięcych, jak również pudło z wysokimi kozakami damskimi. Często w takich wypadkach proponujemy dwie wersję toreb:

– typu DKT z podklejką, o rozmiarach odpowiadających mniejszym kartonikom,

– z dogrzewanym uchwytem z folii LDPE lub HDPE – pozwalające na spakowanie dużego pudła.

 

Drugą fundamentalna kwestią w tym zakresie jest docelowa grupa klientów. Najczęściej chodzi tutaj o dobór odpowiedniego nadruku, który nie tylko będzie nawiązywał do Twojej firmy lub oferty, ale także przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Jeśli bowiem kierujesz swoją ofertę do dzieci, sprzedając zabawki, Twój nadruk powinien być kolorowy i zawierać więcej obrazów lub grafik, niż napisów. Jeżeli natomiast sprzedajesz biżuterię znanej i ekskluzywnej marki, warto zamieścić niewielki nadruk, przedstawiający logo firmy.

 

Mamy nadzieję, że powyższe porady pomogą Ci dobrać odpowiednie torby foliowe, dostosowane do prowadzonej działalności. Jeśli jednak dalej masz jakiekolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. Pomożemy Ci podjąć najlepszą dla Twojej firmy decyzję.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe

    IMIĘ I NAZWISKO

    NR TELEFONU

    ADRES EMAIL

    WIADOMOŚĆ