Torby reklamowe

Dbałość o szczegóły ma bardzo duże znaczenie w marketingu, w szczególności w obszarze identyfikacji wizualnej marek oraz przy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jako producent wyrobów foliowych pomagamy przedsiębiorcom zatroszczyć się o detale w ich strategii marketingowej, a konkretnie – przygotowujemy torebki foliowe z logo firmy na zamówienie. Jesteśmy w stanie przygotować opakowania dopasowane do potrzeb Klienta pod kątem formy, rozmiarów, a także kolorystyki i umieszczenia nadruku. Mamy bowiem pełną świadomość, że konieczne jest dostosowanie produktu pod kątem konkretnych zastosowań.

Reklamówki z nadrukiem jako nośnik reklamy

Prowadząc sprzedaż produktów – bez względu na branżę – warto zaproponować Kupującemu torebkę foliową, aby mógł bezpiecznie i wygodnie donieść właśnie zakupiony produkt do domu. Warto wykorzystać ten ten nośnik do celów reklamowych. Wystarczy nanieść na jedną lub na obie strony produktu slogan reklamowy lub grafikę. Może przedstawiać nazwę firmy, hasło promocyjne lub logotyp. My do wykonania nadruku stosujemy metodę fleksograficzną. Jest to technologia zapewniająca trwałość naniesionej grafiki bądź napisu – nawet przy rozciąganiu materiału.

Dzięki takiemu nadrukowi Kupujący zabierając ze sobą reklamówkę przez całą drogę będzie rozpowszechniał Twoją firmę, ponieważ kontakt z logo na opakowaniu będą mieli wszyscy mijający go przechodnie.

Warto też przygotować taką torebkę foliową na targi branżowe. Po pierwsze – rzadko wystawcy myślą o opakowaniach i w efekcie uczestnicy targów w niewygodny sposób noszą liczne prospekty, ulotki, itp. w rękach. Reklamówka będzie dla nich pomocą, którą z pewnością docenią. Po drugie – na takich spotkaniach branżowych, firma ma kontakt nie tylko z potencjalnymi partnerami biznesowymi, ale też klientami.

Jakie rodzaje toreb foliowych reklamowych proponujemy?

Typu DKT z podklejką – są bardzo popularnym rodzajem opakowania foliowego, chętnie wybieranym przez klientów. Charakteryzują się swojego rodzaju wzmocnieniem z grubszej folii wokół uchwytu, dzięki czemu zyskują większą odporność na zerwanie. Produkujemy tego rodzaju torby foliowe reklamowe z folii HDPE i LDPE. Mogą być obustronnie pokryte nadrukiem. Sprawdzają się w hipermarketach oraz w sklepach z różnego rodzaju asortymentem.

Typu „marketka” – są prostym, ekonomicznym modelem opakowania. Produkt posiada otwór w kształcie „fasolki” lub „nerki”, co tworzy uchwyt pomocny w przenoszeniu. Produkt możemy wykonać z folii LDPE, HDPE, MDPE w dowolnych wymiarach. Możliwe jest naniesienie grafiki na powierzchnię materiału. Produkt ma uniwersalny charakter – sprawdza się w ekskluzywnych butikach, jak i w popularnych sklepach odzieżowych, z elektroniką, itp.

Typu „koszulka” – są bardzo popularnym rozwiązaniem i klasyczną formą reklamówki. Odznaczają się długimi uchwytami, po obu stronach szerokości opakowania, które zapewniają dużą wygodę noszenia. Bardzo często ten model wybierany jest przez sklepy spożywcze. Istnieje możliwość wykonania tego rodzaju reklamówki z nadrukiem, wprowadzając logotyp firmy.

Typu „z rączką” – jest bardzo klasycznym typem opakowania foliowego, w którym uchwyty znajdują się na środku szerokości produktu i są wykonane z wytrzymałej, mocnej folii. Wprowadzenie ich jako dodatkowego elementu, sprawia, że użytkownik może spożytkować całą pojemność opakowania (w przypadku marketek otwór wycinany jest w materiale stanowiącym „ścianę” reklamówki, co przekłada się na faktyczne zmniejszenie pojemności produktu).

Woreczki foliowe – stanowią podstawowy element do pakowania drobnych produktów. Są bardzo popularnym rozwiązaniem w branży spożywczej, ale modele wykonane z grubszej folii sprawdzą się także w marketach budowlanych przy odważaniu m.in. nakrętek, gwoździ, itp. Produkty nie posiadają żadnych otworów, uchwytów ani rączek.

Materiał na torbę reklamową

Wykorzystujemy przede wszystkim dwa rodzaje folii:

  • LDPE – polietylen niskiej gęstości – odznacza się dużą elastycznością, jest miękki. Z reguły wykorzystujemy go do produkcji torebek i woreczków foliowych w wersji ekonomicznej. Można je złożyć do bardzo niedużych rozmiarów. Stosujemy folię LDPE w grubościach 20-100 mikronów.
  • HDPE – polietylen dużej gęstości – charakteryzuje się znaczną odpornością na rozciąganie i obciążenia. Stosujemy ten rodzaj folii do wyrobu opakowań o bardziej ekskluzywnym charakterze. Wykorzystujemy folię HDPE w grubościach 8-55 mikronów.

W tradycyjnych marketkach stosujemy niekiedy także folię MDPE, która wykonana jest ze średniej gęstości polietylenu, najczęściej w półprzezroczystej postaci – jednak możliwe jest jego zabarwienie.

Uwaga: Torby z tworzywa sztucznego o grubości poniżej 50 mikrometrów podlegają opłacie recyklingowej, przy czym maksymalna wysokość opłaty recyklingowej nie może przekroczyć 1 zł (w myśl art. 40 b Ustawy z dnia 12 października 2017 roku o zmianie ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi).

Etapy produkcji torebki reklamowej:

  • Przyjmujemy zgłoszenie – na tym etapie ustalony zostaje rodzaj torby oraz jej wielkość, a także nakład (w przypadku opakowań o wymiarach powyżej 40×50 cm minimalny nakład umożliwiający produkcję wynosi 5 000 sztuk, zaś przy wyrobach o mniejszych wymiarach – 10 000 sztuk).
  • Realizujemy zlecenie – posiadamy zaawansowany technologicznie park maszynowy, wyposażony także w urządzenia do nanoszenia nadruku na powierzchnie foliowe.
  • Wysyłamy gotowe produkty – możemy przekazać towar osobiście (Klientom, którzy przyjadą po odbiór) bądź przesłać drogą kurierską lub pocztową.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe

IMIĘ I NAZWISKO

NR TELEFONU

ADRES EMAIL

WIADOMOŚĆ