Dbałość o szczegóły ma bardzo duże znaczenie w marketingu, w szczególności w obszarze identyfikacji wizualnej marek oraz przy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Jako producent toreb foliowych pomagamy przedsiębiorcom zatroszczyć się o detale w ich strategii marketingowej, a konkretnie – przygotowujemy torby foliowe z logo firmy na zamówienie. Jesteśmy w stanie przygotować opakowania dopasowane do potrzeb Klienta pod kątem formy, rozmiarów, a także kolorystyki i umieszczenia nadruku. Mamy bowiem pełną świadomość, że konieczne jest dostosowanie produktu pod kątem konkretnych zastosowań.
Prowadząc sprzedaż produktów – bez względu na branżę – warto zaproponować Kupującemu reklamówkę foliową, aby mógł bezpiecznie (nawet w deszcz) i wygodnie donieść właśnie zakupiony produkt do domu. Warto wykorzystać ten nośnik do celów reklamowych. Wystarczy nanieść na jedną lub na obie strony torby slogan reklamowy lub grafikę. Może przedstawiać nazwę firmy, hasło promocyjne lub logotyp. My do wykonania nadruku stosujemy metodę fleksograficzną. Jest to technologia zapewniająca trwałość naniesionej grafiki bądź napisu – nawet przy rozciąganiu materiału.
Kupujący zabierając ze sobą reklamówkę z Twoim nadrukiem (LOGO) będzie reklamował Twoją firmę, ponieważ kontakt z logo na opakowaniu będą mieli wszyscy mijający go przechodnie.
Warto też przygotować taką torebkę foliową na targi branżowe. Po pierwsze – rzadko wystawcy myślą o opakowaniach i w efekcie uczestnicy targów w niewygodny sposób noszą liczne prospekty, ulotki, itp. w rękach. Reklamówka będzie dla nich pomocą, którą z pewnością docenią. Po drugie – na takich spotkaniach branżowych, firma ma kontakt nie tylko z potencjalnymi partnerami biznesowymi, ale też klientami.
Reklamówka typu DKT z podklejką – są bardzo popularnym rodzajem opakowania foliowego, chętnie wybieranym przez klientów. Charakteryzują się swojego rodzaju wzmocnieniem z grubszej folii wokół uchwytu, dzięki czemu zyskują większą odporność na zerwanie. Produkujemy tego rodzaju torby foliowe z folii HDPE i LDPE. Mogą być obustronnie pokryte nadrukiem. Sprawdzają się w hipermarketach oraz w sklepach z różnego rodzaju asortymentem.
Reklamówka typu market tzw. „marketka” – są prostym, ekonomicznym modelem opakowania. Produkt posiada otwór w kształcie „fasolki” lub „nerki”, co tworzy uchwyt pomocny w przenoszeniu. Reklamówkę możemy wykonać z folii LDPE, HDPE, MDPE w dowolnych wymiarach. Możliwe jest naniesienie grafiki na powierzchnię torby. Produkt ma uniwersalny charakter – sprawdza się w ekskluzywnych butikach, jak i w popularnych sklepach odzieżowych, z elektroniką, itp.
Reklamówka typu „koszulka” T-shirt– są bardzo popularnym rozwiązaniem i klasyczną formą reklamówki. Odznaczają się długimi uchwytami, po obu stronach szerokości opakowania, które zapewniają dużą wygodę noszenia. Bardzo często ten model wybierany jest przez sklepy spożywcze. Istnieje możliwość wykonania tego rodzaju reklamówki z indywidualnym nadrukiem, wprowadzając logotyp firmy.
Torba foliowa „z rączką” – jest bardzo klasycznym typem opakowania foliowego, w którym uchwyty znajdują się na środku szerokości produktu i są wykonane z wytrzymałej, mocnej folii. Wprowadzenie ich jako dodatkowego elementu, sprawia, że użytkownik może spożytkować całą pojemność opakowania (w przypadku marketek otwór wycinany jest w materiale stanowiącym „ścianę” reklamówki, co przekłada się na faktyczne zmniejszenie pojemności produktu).
Woreczki foliowe HDPE (czyli tzw. woreczki śniadaniowe lub torebki foliowe)– stanowią podstawowy element do pakowania drobnych produktów. Torebki foliowe są bardzo popularnym rozwiązaniem w branży spożywczej, a przede wszystkim w piekarnictwie. Woreczki na chleb z indywidualnym nadrukiem pozwolą wyróżnić Twój produkt i zabezpieczyć np. chleb przed wilgocią.
Woreczki foliowe LDPE- wykonane z grubszej folii sprawdzą się także w marketach budowlanych przy odważaniu m.in. nakrętek, gwoździ, itp. Produkty nie posiadają żadnych otworów, uchwytów ani rączek.
Wykorzystujemy przede wszystkim dwa rodzaje folii:
W tradycyjnych marketkach stosujemy niekiedy także folię MDPE, która wykonana jest ze średniej gęstości polietylenu, najczęściej w półprzezroczystej postaci – jednak możliwe jest jego zabarwienie.
Etapy produkcji woreczka, reklamówki z indywidualnym nadrukiem :