1
Z pewnością każdy z nas ma w domu specjalne miejsce, przeznaczone do przechowywania reklamówek. Zazwyczaj stopniowo je gromadzimy, czekając chwili, w której będziemy mogli ich użyć. Jednak czy jedynym zastosowaniem tych niepozornych torebek foliowych jest przenoszenie różnego rodzaju zakupów? My uważamy, że nie!
2
W dzisiejszych czasach niemal każda piekarnia, sklep spożywczy, techniczny czy kosmetyczny posiada własne reklamówki z nadrukami. Najczęściej jest to logo firmy, chwytliwy napis czy grafika. Jak jednak przygotować projekt, który nie tylko będzie informował o tym, gdzie właśnie nasz klient zrobił zakupy, ale również przyciągnie uwagę innych?
3
Moda na ekologiczne rozwiązania na dobre zagościła w naszej kulturze. I dobrze… Musimy dbać o naszą planetę, aby zostawić ją w jak najlepszym stanie dla potomnych. Starania mające na celu zmniejszenie ilości odpadów zagościły w wielu branżach, również u producentów opakowań foliowych.
4
W firmach zajmujących się profesjonalną produkcją torebek foliowych z nadrukiem, bardzo często stosuje się metodę fleksograficzną. Pozwala ona na tworzenie dowolnych napisów czy grafik na dowolnej grubości folii. Jednocześnie jest niezwykle przydatną techniką w przypadku większych zamówień, bowiem umożliwia tworzenie znacznych ilości produktów w krótkim czasie.
5
Każdy z nas niemal codziennie korzysta z foliowych torebek. Są one najczęściej używanymi produktami, przeznaczonymi do przenoszenia zakupów. Już dawno wyparły warianty papierowe, które dziś stosuje się zdecydowanie rzadziej. Skoro więc na co dzień mamy kontakt z tymi plastikowymi artykułami, warto poznać kilka ciekawostek, dotyczących ich historii.
6
Firmowe reklamówki są już standardem w niemal każdym sklepie. Rozdawane bądź sprzedawane torby świadczą o tym, że dany sprzedawca dba o swoich klientów. Dlatego też warto zdecydować się na produkty, które wytrzymają ciężar zakupów, ale jednocześnie wyróżnią się atrakcyjnym nadrukiem, który przyciągnie wzrok innych, promując Twój sklep lub piekarnię.
7
1 stycznia 2018 roku zaczęła obowiązywać ustawa o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, wprowadzająca opłatę recyklingową, która sprawiła, że duża część darmowych toreb foliowych zniknęła ze sklepów.
(więcej…)
8
9